SmagLivet

Sødt som surt

*Sommer, sol og kærlighed

Skriv en kommentar

Sommer på landet er noget, der står mig meget kært. Så når arbejdet kalder, er jeg nu engang glad for at det foregår i det element, hvor jeg har mine rødder. Landbruget er nu engang, et dejligt erhverv, selvom jeg altid har sagt at jeg ALDRIG skulle giftes med en landmand, en far må være nok 😉
Så pt. Nyder jeg det landlige liv, og det indebærer også nyopgravede kartofler. Hvilket resulterede i dette billede. God sommerdag derude.

20130729-103955.jpg

Skriv et svar

