SmagLivet

Sødt som surt

*Cafe anmeldelse

2 kommentarer

I går aftes var min kære kæreste og jeg, ude og nyde hinandens selvskab, på Cafe Alma lige midt på Islands Brygge. Når man som jeg har en lang række ting, man ikke kan tåle, kan det være svært at finde et sted, hvor vi begge kan få mad og tilmed nyde det. Men igår lykkedes det, jeg havde hørt at de med et smil lavede glutenfrie burgere, hvis blot man selv medbringer sit eget brød. Så med kæresten i hånden og brød i tasken, drog vi afsted med forventningen om en hyggelig aften. Og jeg må sige at det virkelig var anbefalelsesværdigt, de var søde og forstående, og vidste lige hvad jeg mente, da jeg sagde gluten og laktose. De fremtryllede den smukkeste og mest velsmagende burger med hjemmelavet pomfrits til.

Kæresten var glad og jeg var lykkelig for at kunne spise “almindelig” mad, på lige fod med alle de andre gæster.

IMG_2860

2 thoughts on “*Cafe anmeldelse

  1. Uh, det var godt nok fedt at høre.. Cafe Alma er så hyggelig, og de laver vildt lækker mad. Hvor fedt at høre, at de laver burgere til jer, som hver dag lever med denne udfordring!
    Havde du selv bagt bollen, Julie, eller hvad havde du med?
    Gode nyheder at få fra morgenstunden 🙂

Skriv et svar

