SmagLivet

Sødt som surt

*Give away

7 kommentarer

Alle butikke bugner snart af den rene juleidyl og december nærmer sig med hastige skridt. Så derfor vil jeg forkæle jer kære læsere, med et udvalg af mine ynglings glæder, der forsøder min hverdag. Så er du glad for chokolade som jeg er, er dette lige noget for dig.

Disse barer er helt uden gluten og laktose, og er nogle af mine absolutte favoritter. De er fra Simply Chocolate og findes i mange forskellige varianter. Den lille pose indeholder Cocoanibs fra AMMA og kan pifte enhver kage, dessert eller din konfekt op. Denne lille chokoladegave indeholder også, en lækker plade 60% chokolade lige ledes fra AMMA. Med denne Give Away, kan du vælge at forkæle dig selv, eller dele med dem du holder af!

What’s not to like!

Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen er følgende:

  1. Meld dig som fast follower/læser af bloggen. Dette gøre øverst i venstre side, ved at klikke på:

    FOLLOW BLOG VIA EMAIL

  2. Skriv en kommentar til dette indlæg
  3. eller linke til min blog via Facebook eller din egen blog

For hvert punkt du benytter dig af, deltager du med et lod. Så hvis du både bliver fast follower/Læser, skriver en kommentar til dette indlæg og linker til min blog, deltager du med 3 lodder. Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med i kommentaren:)

Håber du har lyst til at deltage i denne lille forkælelseskonkurrence, som bliver trukket d. 22 november kl. 20.00 🙂

Give Away

Dette indlæg er sponsoreret af mig selv. 🙂

7 thoughts on “*Give away

  1. Mmm, lækkerier til en mørk årstid, hvor der i den grad er brug for hygge! 🙂 Dejligt initiativ søde Buller! Jeg har hermed gjort alle tre ting – og ved hvem jeg skal dele gaven med, hvis jeg bliver den heldige!

  2. Lige noget for vores lille familie har en datter med mælkeallergi.

  3. Chokolade er Gudernes føde – bør indtages hver dag i passende portioner. Disse chokolader ser rigtig lækre ud, – og hurra for at de er uden gluten og mælk…
    2 lodder 🙂

  4. Mums, chokolade er min ultimative favorit. Jeg har aldrig smagt noget fra AMMA, men det kan jo næsten kun være godt 😉

    Du får lige et klap på skulderen med på vejen Julie, du har min fulde respekt for de projekter, du har gang i lige for tiden! Der skal mere end et par mad-allergier til at knække dig og din lyst til at udforske, sejt!
    2 lodder.

  5. 3 Lodder 🙂

    Ej hvor en lækker give-away, Den vil jeg gerne have og hygge mig med i vintertiden (lad os se hvor længe de holder! haha)
    Men seriøst du er nice!

  6. Julle Julle Julle .. ! Lækker blog ! Du er for sej, og altid godt med give away’s, den vil jeg da gerne have 😀 så må hellere igang med at like og kommentere 😉

    Knus Emilie SGI 07/08 😀

  7. Pingback: *Vinder af Give Away | SmagLivet

Skriv et svar

