SmagLivet

Sødt som surt

*Kattetunger (Sponsoreret indlæg)

Skriv en kommentar

I søndags var min kære kæreste og jeg til loppemarked i TAP1 ude ved Carlsberg. Det bragte en masse inspiration og kiggeri med sig og ikke mindst en lille fin kobber chokoladeform. Det var kærlighed ved første blik og med mig hjem måtte den. 😉

Kattetunger

Den er perfekt til at få brugt dine rester af chokolade, når du f.eks. overtrækker. Jeg pyntede mine kattetunger med frysetørret hindbær, som jeg fik tilsendt fra House of Denmark. Det giver et dejligt syrligt modspil til den bitre mørke chokolade.

Hvis ikke du har en form til dette formål, kan du blåt sprede din tempereret chokoladerest ud på et stykke bagepapir, drysse med frysetørret jordbær, og når chokoladen er størknet kan du brække chokoladepladen ud i rustikke stykker.

IMG_0724

For mig er dette det bedste at have liggende når eftermiddagene bliver lidt for lange, og chokoladetrangen bliver for stor.

Skriv et svar

